måndag 3 november 2008

Sånna saker händer inte mej

I lördags så var vi ute på kvällen. Jag bestämde mej för att jag skulle gå till mitt jobb och säga hej till lite folk. Så jag går nerför gatan, massor med folk runt omkring, och helt plötsligt kommer det tre killar bakom mej och tar min väska och springer iväg. Och jag sprang så fort jag kunde, men det faktum att jag hade varit på festival sen fredagen så var jag inte i toppform för att springa. I min väska hade jag min mobil, mitt svenska körkort, mitt visakort, bilnycklar och pengar.
Asså ibland blir jag så trött på människor. Dom var småungar, typ 15-16 år. Så jäkla arrogant att bara gå upp till någon och ta deras saker.
Så jäkla irriterad!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Meh! Dumma snorungar!!! Du måste vara beväpnade med distansvapen, typ raketgevär eller älgstudsare, så de inte kan komma undan! Giljotin borde vara ett slags minimistraff för dessa cepebarn!

Anonym sa...

apan... nu tar'u re lugnt.

stackars dig linnea :(!

Anonym sa...

men my heart. vilka jäkla dumma dummingar. Usch. fy. saknar dig min älskade vän! <3

Linnea Hedeborg sa...

Ni är så fina!
Jag ska vara väl utrustad inför nästa natt på stan!

Anonym sa...

Midjeväska! Kör i vind :)