torsdag 13 november 2008

Fet kärlek

Men jag har helt glömt att berätta om en dokumentär jag såg här om dan!
Där satt jag i godan ro och fixade på datorn. Så slängde jag ett öga mot tv:n och får se en av den fetaste kvinnor jag någonsin har sett! Men det var inte det som var det. Hon var sådär fet för att hennes man var en sån där härlig och frisk människa som tänder på extremt feta kvinnor och det faktum att de är helt utelämnade i hands omsorg (?). Så därför gav han henne mat som gjorde henne tjock. Vilken underbar och kärleksfull man. När hon höll på att dö GICK HAN MED på att hon skulle genomgå en operation för att rädda sitt liv men han var inte attraherad av henne längre och kunde nästan inte titta på henne. Detta trots att hon fortfarande vägde bra mer än 100 kilo.
Asså vad är det för galenskap?

Inga kommentarer: