tisdag 4 november 2008

Jag brände upp min dator!!

Jag vaknade precis frånen dröm och kände en sån otrolig lättnad! Jag drömde att jag var och hälsade på Fia som var på en flera dagar lång Robbie Williams konsert. Mina grejer i min väska hade blivit lite blöta så jag bestämde mej för att lägga min väska på en eldstad som fanns utanför. Det var inte så mycket eld på, men jag tänkte att den skulle bli lite torrare. Sen glömde jag bort den. Sen började lukta bränt. Jag hade glömt bort väskan. Så jag sprang och tog bort den men den brann. Då kom jag på att min dator var i väskan och den hade smält!! Smält!! Jag fick sån himla panik men så helt plötsligt så tänkte jag, vad gör jag här? Jag är inte på musikfestival, jagt ycker inte ens om Robbie Williams. Och sså vaknade jag.
Så himla skönt!!
Pew...

Inga kommentarer: