onsdag 10 september 2008

Varför är barn inte trötta på morgonen?

Jag har suttit, eller snarare sovit, barnvakt sen i söndags och denna aktivitet kommer att pågå fram på fredag. Angelica jobbar natt och Nick är i USA så jag är där från klockan 8 på kvällen och stannar till halv 9 på morgonen. Detta betyder alltså att jag har vaknat mellan 06:00 0ch 06:30 varje morgon. Jag trodde inte att det var möjligt att gå upp så tidigt flera dagar i rad, men det har gått ganska bra. Inga psykiska sammanbrott än så länge. Men det är ändå märkligt att barn vaknar så tidigt! Helt galet att vakan av sej själv klockan 06:00 och känna att man är fit for fight.
Jag har ingen förståelse för det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej det är faktiskt helt sjukt. Hur kul kan det vara att leka när alla sover. jävla kids!