fredag 5 september 2008

A men rätt snygg!

Asså jag vet att jag är skitdålig på att skriva men jag har inte haft en sekund över. Och jag menar verkligen det.
Jag har varit hemma hela veckan och pluggat. VARJE DAG. Bland annat så har jag kämpat med en uppsats där jag ska analysera ett modernt design objekt. A jahaaa...Den.
Så här har jag suttit uppe sent på kvällarna och gått upp tidigt på mornarna bara för att skriva denna halvdassiga analys som ingen ändå skulle förstå eftersom jag är från Sverige. Hela dan idag har jag stressat för att hinna klart med allt (jag skulle bland annat "bara" skriva ut och alla som försökt med att "bara" skriva ut vet att det "bara" brukar ta ett par timmar). Så där kom jag springades till lektionen men papper som var så nyutskrivna att färgen knappt hade hunnit torka. Satte mej ner. Tittade mej omkring och kände att jag var den enda med papper i handen. Jag tar mej en titt på schemat och inser att den sunkiga analys som jag har vigt x antal timmar åt inte ska vara inlämnat förren i slutet av oktober...Ja!
Jag känner mej ungefär såhär:

























Rätt jävla snyggt...

1 kommentar:

Anonym sa...

haha men kära vän! skönt att du är mer än månad för tidig istället för att vara försent ute iaf...