torsdag 3 juli 2008

28 timmar senare...

...så är jag äntligen framme. Att träffa Matthew var en sjukt overklig känsla! Kändes som om jag levde i en bubbla hela kvällen! Sjukt häftigt!
Va kul att ni läser! Känns som att ni är lite närmare då! Saknar er massor men är samtidigt jätteglad för att vara här.
Resan var sjukt lång! Asså vad ska man sysselsätta sig med när man vet att man är fast på ett flygplan för det närmaste 11 timmarna bara för att sedan byta till ett annat och vara fats där i ytterligare 9 timmar. Helt bisarrt!
Det var även en rätt skum resa. Jag sat där och var sjukt kännslomässig för allt möjligt. Känndes som att jag fick en inblick i livet som gravid. Jag grina när jag tittade på Monsters Inc, när jag såg Australien på kartan, när flygkaptenen pratade australiensiska, när jag åkte från Arlanda, på nästan var enda en av de alldeles för många romantiska komedierna som jag plöjde och när flygpersonalen var snäll mot mej. Ett vrak kort och gott. Men nu är jag samlad.
När jag var framme visade det sig att Matty hade bokat ett hotellrum i Sydney och hade köpt vin och sushi. Bättre än så kunde det inte bli! Fina fina.
Jag ska höra av mej lite bättre så fort jag har fått ordning på min telefon!
-Linnea



-

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh hahaha förstår om Monsters Inc. (särskilt den) var känslomässigt uttömmande ;)! Vi här i sverige kräver förresten dagliga uppdateringar. Hälsa Matthew och ha det super! Förresten kanske en svensk sommar med 20 grader och moln inte är något att gråta över...

Anonym sa...

vad skönt att du är framme och har det bra! jag ser fram emot flera uppdateringar. hälsa matthew från mig med!

ps. linus - här är det 26 grader och sol :P

Anonym sa...

fan vad fint, vin och sushi! hoppas du har det så himla himla kul nu, det vet jag att du har.

ps. här är det också 26 grader och sol :P, så det så! 27 till och med!

ps2.förresten borde du ha sådär som du sa att du skulle att du skrev ditt namn längst ner med liksom din handstil. fattar du? inte med vanlig text.

Linnea Hedeborg sa...

Å min älskade carroe, jag har redan tänkt på det och jag försökte men jag behöver en scanner först! Så det är på väg!
Är det meningen att jag ska svara på alla kommentarer? I sånna fall börjar jag med det nu!

Massa kramar!

Anonym sa...

ja det är bra att du svarar på kommentarerna. do it do it real good yeah!