måndag 30 juni 2008

Resfeber

Idag kom den. Febern. Jag blir typ apatisk och kan inte tänka eller vara social. Erik va här idag och försökte umgås med mej innan jag skulle åka och jag tror att jag lyckades få ur mej typ en vettig mening.Men nu är det bättre. Har inte fattat att jag ska åka än men jag lär ju fatta när klockan ringen 04:30 imorn. Jaaa..
Va på en super mysig restaurang med familjen idag! Rekomenderas starkt! Den hette Dado och var en indisk restaurang vid mariatorget. Så alla ni som hänger i Stockholm i sommar lär ju åka dit och äta eller ta ett glas vin! Grymt.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha...då va du borta..och det hade väl varit okej om det inte va för att det är så långt bort. suck! Har redan varit påväg att ringa typ 10 gånger när jag mitt i rörelsen kommer på att det inte går, ännu mer suck. Trots att du inte har hunnit varit hemma så länge och hänga me mej så vill jag bara säga att det varit grymt! Pizza, fest, tvkvällar, sleepover, fotboll osv, kunde inte blivit en bättre start på sommaren! Puss på dej hjärtat, ha det riktigt bra nu. Älskar dej! Feich

Anonym sa...

Så nu är du alltså äntligen påväg!! Vad härligt! Hoppas du får det lika bra som sist och att skolan och allt annat flyter på. Men det är jag övertygad om att det kommer göra. Hälsa matthew så mycket från mig! Jag kommer följa bloggen och se vad du har för dig där nere på andra sidan jorden ;) .. Kramar i massor! Ta hand om dig vännen! =)

Anonym sa...

PS. I LOVE YOUR PICTURE!! ;) DS.

UBEES TANKAR OCH IDEÈR sa...

Kul att du har en egen blogg, det har jag med, men det tar ju tid!!! OCH DEN HAR JAG INTE , men kanske att den kommer..... Ha det så bra nu i Australien och så hörs vi på bloggen. Kram Ulrica Lyhnakis