onsdag 9 juli 2008

Jag fryser ihjäl!

För alla er som inte ville tro på mej när jag sa att det var kallt i Canberra så vill jag bara meddela att ni kunde inte haft mer fel. Det är rått och kallt och blåsigt och oskönt i största allmänhet. Och som om inte det vore nog så gick grejen som förser oss med värme i huset sönder (och nej det är inte ett element, jag har bara varit borta en vecka och jag har inte glömt hur man pratar svenska)!! Asså jag tror inte att ni förstår hur kall jag har varit! Helt jäkla sjukt!





5 kommentarer:

Anonym sa...

Pappa undrar om det är kallare än när ni va i London.Älskar dig

Anonym sa...

idag var det kallt i llilla söderhamn också. jag hade jeans, linne, sjal, och TVÅ luvtröjor på min promenix. urk.

Linnea Hedeborg sa...

Usch!
Det är osoft med kallt på sommaren!
Pappa: Det är precis som i London..Helt sjukt!

Anonym sa...

"osoft osoft!"

Anonym sa...

Hej sötnos!!
Jag kan glädja dig med att det är 10 grader "varmt" i Östersund för tillfället. Underbart att du har en blogg, jag är redan hooked. PUSS påre.