onsdag 8 april 2009

Ingen mer paus...

Jag har pausat klart nu tror jag. Det ar trakigt att inte skriva.
For tillfallet (ja, jag ar jattelessen men jag har inga AA eller O pa den har datorn sa ni farhelt enkelt sta ut med det) sitter jag och pluggar. Mitt pluggande for tillfallet bestar av att gora en hemsida om Sverige. Ja, vi fick valja vad osm helst och jag valde Sverige. Jag langtar hem. Men det slog mej inte hur mycket. Jag skulle for ungefar 2 minuter sen lagga in nationalsangen pa hemsidan och lyssnade igenom en for att kolla att allting fungerade. Assa jag blev sa glad och pirrig i magen av du gamla du fria att man skulle kunna tro att jag var nationalist. Helt sjuk.
Jaja, ni kan kolla in hemsidan om ni kanner for det: hedeborg.wordpress.com
(Ga in och lyssna pa nationalsangen. Sa himla fin!)

1 kommentar:

apan sa...

Sverige längtar efter dig också!!! Bra att du börjat skriva igen, då är du liksom inte lika långt borta längre känns det som :)