onsdag 15 oktober 2008

Grymma posters!

Asså jag vet inte om ni vet det här men det är sjukt tråkigt att blogga när man inte får några kommentarer. Känns liksom som att jag skriver ut i tomma intet. Hahah kanske inte skriver de mest intressanta inläggen heller men om Hanna Pee kan få 96 (ja, jag lovar) kommentarer på huruvida hon ska klippa lugg eller inte så tycker jag att jag kan få i allafall 3 förslag på namn till min fisk (Linus: Britney var en grym ide om det inte hade varit en pojkfisk).
Iallafall, jag är inte den som är den! Idag hittade jag en guldgruva med grymma posters. Här är några smakprov (brieferna handlar om Vattenbrist i afrika, könssjukdommar, krigsoffer, barndödlighet och global uppvärmning):

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh skitsnygga posters... vill ha dom på väggen! särskilt den första! Och angående kommentarer så kanske du ska kolla på den om att ni har det jättevarmt. DÄR har jag samlat mina!